woensdag 23 mei 2018

Doe mij de Zee




Het leven voelt zo vol, als ik niet op de fiets zit. Voor me liggen:
  • een bespreking van een boek, en ik weet niet goed hoe; 
  • een artikel dat gepubliceerd wordt in een blad dat zo zorgvuldig, maar traag wordt gemaakt, dat ik vrees mosterd na de maaltijd te schrijven; en 
  • een nieuwe engelstalige tekst (of liefst nog twee) onder de titel Explosive Stuff.
Voor dit blog kijk ik even naar de zeewater temperatuur en zie dat die al bijna 12° C is. Dat is niet warm, dat is niet koud. Ook niet lauw. Het lichaam kan daar goed bij zwemmen. Binnenwater is nog een aantal graden warmer. Maar doe mij de zee. 

In de tweede week van juni wil ik helemaal weg. Op de fiets en iedere dag karren; vakantie op fietsafstand. Goed boek mee, spierkracht, wat pontjes, kustgebied en een richting. Meer niet.


Iedere woensdagmiddag fiets ik naar het strand, neem een duik en fiets weer terug. Op Facebook plaats ik later vrijwel altijd een aantal foto's. Eén of meer daarvan plaats ik hier.


Geen opmerkingen: