zaterdag 7 november 2020

Schapen

 

De schapen op het fietspad wilden niet opzij. Meestal doen ze dat wel nonchalant, geen haast, maar ze gaan. Nu niet. Hing er wat in de lucht.

Op een fietspad langs de Hanzelijn lag een beschilderde steen, vergeten leek me. Expres vergeten denk ik nu. De url was ook zo kort dat had me moeten opvallen. Wie heeft dat, twee letters, alleen jw meer niet? Een Jehova Getuigentrucje zo'n steen.



De vloot kuifeenden ging niet op de foto. Lensfout. Pas toen ik rustig ging zitten voor een hap, kreeg ik hem weer aan de praat.

Is er eigenlijk ooit een punkcafé geweest met de naam Grote Zaagbek (of engels: Common Merganser)? Vooral mevrouw heeft er het uiterlijk voor (het valt meer mensen op). 

 



Bij thuiskomst nog meer agitprop; 'n huis aan huis verspreid krantje, de andere krant, zogenaamd onderbouwd tegen de elite. Jaap van Ginneken leent zijn naam er aan. Tja , de wereld is helaas meer dan vogels in een plas of op een hek.






 

2 opmerkingen:

Rondetijd zei

Je sluit veelzeggend af. Maar je begon al veelzeggend.

martin zei

Het begon inderdaad al met die schapen.