zaterdag 19 december 2020

Discipline

Als je in de winter thuis naast de amaryllis zit dan is het soms moeilijk om weg te komen. De winter en de kou in, bah. Nu ja winter en kou ... er waren heel wat fietsers met blote benen (en ook mannen ingepakt alsof ze de Noordpool gingen bedwingen).


Ik ga wel in de richting van Den Haag,” zei ik toen ik aangespoord werd om te vertrekken. En dat werd het, bijna Scheveningen. Bij Wassenaarse Slag weer terug naar huis via de Westeinderplassen. Een beetje discipline levert ook wat moois op.

2 opmerkingen:

Rondetijd zei

Petje af.

martin zei

Dat petje waaide in Noordwijk van mijn hoofd.
"Gelukkig blijft het liggen," zei een vrouw die het zag gebeuren.
"Ja voor je het weet ligt het in Engeland," antwoorde ik (de wind stond richting de overkant). En had daar nog aan toe willen voegen "en zie dan maar eens dat het terugkomt," maar slikte dat maar in.