zaterdag 24 september 2016

Ponten en veerboten

Af-en-toe krijg ik het advies om series te gaan schieten; geen afzonderlijke foto's, maar een geheel van bij elkaar horende prenten.

Dit jaar kreeg ik zelfs een geheel ingevuld advies om opvallende fietsers vast te gaan leggen. OK het kwam niet van een Nederlander, maar hoeveel zouden dat er al doen in Amsterdam?

Mijn verzameling pontjes en veerboten is ook al redelijk groot. Ik doe mijn best ze mooi vast te leggen, maar hoogstaande fotografie is het niet, eerder pocketkieks in het voorbijgaan. Voor echt mooie series moet je meer tijd en betere - of met opzet kwalitief slechte - apparatuur inzetten. Mogelijk ga ik die plaatjes ook hier plaatsen (er staan er nu al ruim 100 bijelkaar op Facebook.)

De tags brengen misschien nu ook hier al meer.

Geen opmerkingen: