donderdag 26 januari 2017

Ruim 50m bezoekers in een week


Wie had dat kunnen denken 50 miljoen bezoekers aan de Zaanse Schans en rest Nederland in een week. america-first-make-netherlands-second-because-they-requested-it.

PS Dit las ik zeven jaar nadat ik het schreef en ik vroeg me af waar het over ging. De oorspronkelijke Witte Huis link werkte niet meer. Die pagina met petities behandelt de afgelopen drie jaar en het verzoek uit 2017 was dus al verdwenen. Maar het ging om een bescheiden petitie met het verzoek om Nederland tweede te laten zijn, omdat de VS al FIRST wilde zijn volgens Donald Trump. Waarschijnlijk met een fijn filmpje over hoe mooi het is in dit landje, inclusief de molens aan de Zaan. (Het zou me zelfs niet verbazen als dit van Lubach kwam, maar ook dat wist ik niet meer. Dat bleek te kloppen, zie hier onder.)


Geen opmerkingen: