woensdag 9 januari 2019

Schuim

Nee ik plaats de foto niet. Niet alles wat je aankaart leidt ook tot een verbetering. Fietsvriendelijk is het niet, maar ik blijf de 70 km weg in de stad wel over strompelen.

Op het bankje onder het duin weer een bekende bankganger. Het komt niet vaak voor dat ik in een gesprek de term feitelijke insubordinatie in de mond neem en de ander hem kent.

Op het strand ligt een vis van geschat minimaal een kilo of 30 te stinken. Ik vraag me af wat het is, een kabeljauw of schelvis? Zijn er nog meer zo groot?

Het schuim rent over een breed nat stuk langs de zee en het zand jaagt over de autosporen op het strand. De Noordenwind is hard.









Iedere woensdagmiddag fiets ik naar het strand, neem een duik en fiets weer terug. Op Facebook plaats ik later vrijwel altijd een aantal foto's. Eén of meer daarvan plaats ik hier.

Geen opmerkingen: