woensdag 21 februari 2018

Wildernis

De wildernis ga ik in, houd ik mezelf voor de gek. Het is een op 5km na geplaveide weg naar en van het strand, naar de zee waar: de bodem is afgegraasd door netten van kotters uit heel Nederland (en wat België), de stroming wordt beheerst door een lange pier, het strand wordt opgehoogd door een hopper en aan de horizon windmolens staan.

De wildernis is elders. Wel vergeet ik mijn SD-kaartje voor mijn fototoestel en dat kan ik niet kopen aan zee. Zo wild is het nog wel. Foto's zijn daarom van een ander tocht. Dat fietsen iedere woensdag op en neer naar zee is de luxe van hier.


Iedere woensdagmiddag fiets ik naar het strand, neem een duik en fiets weer terug. Op Facebook plaats ik later vrijwel altijd een aantal foto's. Eén of meer daarvan plaats ik hier. Deze is van vorige week.


Geen opmerkingen: