woensdag 14 maart 2018

Chocolonely


Op het bankje onder aan het duin is nog plaats voor me. Naast me zitten twee vrouwen. De een vertelt de ander dat ze zich het ongans heeft gegeten aan de Tony Chocolonelies. “Ik moest de kilo's er weer afrennen,” zegt de een tegen de ander. Ik probeer niet te luisteren.
  “Het loopt goed er is een breed assortiment,” zegt ze vervolgens.
  “Ja,” beaamt de ander.
  “Hij heeft eerst een soort een marktpositie proberen te geven.” Het spijt me maar ik luister toch. Zou het over Teun van der Keuken gaan?
  Als ik onderweg naar boven ben, word ik ingehaald door de vrouw die de kilo's er afrende. De vriendinnen stappen richting Zandvoort. Ik loop naar de waterrand.


Iedere woensdagmiddag fiets ik naar het strand, neem een duik en fiets weer terug. Op Facebook plaats ik later vrijwel altijd een aantal foto's. Eén of meer daarvan plaats ik hier.


Geen opmerkingen: