donderdag 29 september 2016

Buizen verzamelen

Van jongs af aan ben ik een verzamelaar. In Zweden begon ik een verzameling luciferdoosjes die ik in Nederland voortzette. Ik spaarde sleutelhangers en speldjes, schelpen, albumplaatjes en boekenweekgeschenkjes. Postzegels werd niets. Eens verzamelde ik zegels met schepen erop. Nadat ik zelf bootjes op de aanwezige zegelzee ging tekenen ben ik gestopt. Sigarenbandjes en LP's verzamelde ik serieus. De eerste gaf ik weg en de tweede verzameling neemt nu nog steeds behoorlijk veel kastruimte in beslag. De kinderen gaven mij de mogelijkheid voor hen te verzamelen.

Door het maken van foto's kan je van alles verzamelen zonder dat je hele huis volloopt. Alleen moet je ze organiseren in je computer. Foto's door buizen heen maak ik al een tijdje. Het zou een verzameling kunnen worden.

Geen opmerkingen: