vrijdag 25 oktober 2013

Wonen voor de tramremise ...


... komen 400 woningen. De bouw is onderdeel van het Hallen project. Of zijn het 121 woningen?

Ik zoek een aardig bijschrift voor een foto van wat staal op een bouwplaats en kom in een chaos terecht met niet gedateeerde (je weet dan niet wat het laatst geschreven is en waarschijnlijk het meest klopt) en soms zeer cryptische teksten. Dit is er een van het Stadsdeel Amsterdam West: "Verder wordt een sociaal programma gerealiseerd (...)" (Voor wie schrijf je zo iets?)

Of zijn het er 118? Hoe de vork in de steel zit zoek je zelf maar uit. (Tenminste als je dat wilt weten. Gewoon naar staal in de zon kijken heeft ook wel wat.)

Communiceren het is geen vak, het is aandacht.

5 opmerkingen:

brekebeen zei

Allemaal lastig gezoek, maar de foto is leuk...

Antoinette Duijsters zei

Leuke foto.

martin zei

Bedankt, beide. Ja en om die foto ging het. Al vind ik het afsluitende zinnetje ook wel aardig.

Jan de Stripman zei

Het onder de aandacht brengen van miscommunicatie is ook mooi...!

martin zei

Ik was gisterenavond wel een mooi voorbeeld van de verwarde zoeker naar informatie. Ik kwam moe thuis en wilde nog snel wat informatie. Voordat je het weet verdwaal je in elkaar tegensprekende teksten. En ik snap best dat een pagina zonder datum langer mee gaat, maar handig is het niet.