vrijdag 13 december 2013

Praatje bij de Snert in Egmond aan Zee


"Mijnheer maakt u foto's van ons?"
"Nee, ik kijk naar de foto's die ik tot nu toe gemaakt heb," antwoord ik. "Maar als u op de foto wilt dan doe ik dat graag."
Ik ga weer verder langs schelp- en schaaldierfoto's van eerder op de middag en zie weer de mooie bessen van de duindoorn.

"Mijnheer maakt u foto's van ons?"
"Nee maar als u wilt dan maak ik er een van u, maar dan plaats ik hem wel op facebook."
"Dat is goed dan kan mijn dochter hem vinden. Wat is uw naam?"
Ik geef hem. Haar naam vraag ik niet. Als ze de foto wil hebben kan ze hem nu vinden.

Even later vraagt ze: "U heet toch Martin Broek?"
Ik bevestig het en zij schrijft het op. De foto zet ik via dit blog op facebook en is in een betere versie te vinden op: http://www.flickr.com/photos/82104882@N06/11356627044/

Geen opmerkingen: