woensdag 12 juli 2017

Maakt het uit




Er hangt verbrand staal in de lucht dat waaide over IJmuiden en de Heerenduinen naar de Kennemerduinen.

Op de Kijk WC-kalender staat dat de Japanse marineschepen  uit de Tweede Wereldoorlog de grootste zijn die ooit gebouwd zijn. Kan het niet laten om te kijken of dit klopt. Met ruim 71.000 ton was het slagschip de Yamato wel groot, maar de huidige Lincoln is
met 104.000 ton bijvoorbeeld veel groter. Is het van belang? Misschien een beetje. Waar komt zo'n fout vandaan, vraag ik me af.

Er hangen witte wolken aan de lichtblauwe hemel die lichter blauw wordt naarmate ik verder kijk.




Iedere woensdagmiddag fiets ik naar het strand, neem een duik en fiets weer terug. Op Facebook plaats ik later vrijwel altijd een aantal foto's. Eén daarvan plaats ik hier.

Geen opmerkingen: