donderdag 29 juni 2017

Omkijken



Overmorgen is juni al weer afgelopen. Als ik omkijk zie ik een mooie fietstocht in de verte. Kilometers vreten. Genieten van het klimmen en de rust. Oplossingen zoeken voor problemen. Tot het uiterste gaan. Heggen en heuvels, schreef ik vooraf en inderdaad. Maar ook velden met leeuweriken erboven. Vlas in bloei (wat mooi!), bomen aan de horizon. Een echte doorwaadbare rivier voor voertuigen en fietsen.

Nog geen twee weken weer thuis reed ik al een rondje IJsselmeer; zag de kat slapen op de doos met dadels die we kregen van de buren; dacht na over de zin en onzin van onderzeeboten (schreef en schrijf erover); kreeg zware keelpijn (bijna niet doorheen te slapen); heb het boek van John Irving (Avenue of Mysteries) nog steeds niet uit; sprak met een man die leeft in een droomwereld; en zie de buurt waar ik woon snel veranderen.

Fietsvakantie juni 2017 blogs: 
– Hutchison (Amsterdam → Maasvlakte → Kingston-upon-Hull)
11 Kijken (Harwich → thuis)

Geen opmerkingen: