woensdag 23 november 2016

Onderdoor

Ik zal ze tellen deze keer; de files waar ik onderdoor rijd. Het is er vandaag maar één tussen Sloterdijk en Santpoort (bij Spaarndam). Vorige week stond het op alle vier de wegen waar ik onderdoor ging vast; ook de ambulance. De regen, de wind, iets later in de spits maakte het rijden bijna onmogelijk. Nu was het gewoon.

De zee was rustig. De buitenlucht en watertemperatuur beide hetzelfde, 10°C. Het strand na de storm vol nieuw zand, zo leek het. Herten- en paardensporen waren in dat zand achtergebleven en natuurlijk een enorme hoeveelheid afdrukken van stevige stappers en enkele blote voeten.

Iedere woensdagmiddag fiets ik naar het strand, neem een duik en fiets weer terug. Op Facebook plaats ik later vrijwel altijd een korte tekst met een aantal foto's waar van die hierboven er een is. 


Geen opmerkingen: