woensdag 20 juni 2018

Wasmand aan Zee


De neiging is sterk een verhaal te schrijven bij deze oranje wasmand aan zee. Wat doet hij daar? Wie is hem vergeten? Heeft de kleur wat te maken met het feit dat Nederland niet meedoet aan het WK-voetbal? Is het weer Neptunes die de belangrijke rol op de achtergrond speelt? Zijn het de mensen van het iets verderop gelegen strandtent Parnassia die zijn was doen?

Of moet ik schrijven over de vindplaats: een kist met daarop de tekst 'Verlos de Zee' en hoe het me opviel dat er de afgelopen weken weinig plastic troep aan het strand ligt?

Ideeën zat, maar geen tekst dit keer. Ik laat het maar aan de verbeelding van de toevallige voorbijganger op dit blog over,


Iedere woensdagmiddag fiets ik naar het strand, neem een duik en fiets weer terug. Op Facebook plaats ik later vrijwel altijd een aantal foto's. Eén of meer daarvan plaats ik hier.


Geen opmerkingen: