woensdag 7 juni 2017

2 – Bereikbaarheid (Hull → Pilley)


“Kan je, je route vinden,” vraagt de jonge Nederlandse vrouw van de boot. In straat van het stadje Hull kom ik haar weer tegen. Zij gaat eerst naar de Isle of Man en dan met een vriendin Ierland rondfietsen. Weg tot in augustus. Wow!

“De winkels zijn nog niet open en ik moet een werkende mobiel hebben om thuis te laten horen hoe het gaat.” Ze bood de hare voor een SMS'je aan.
Alleen onderweg, maar thuis reist mee, omdat het kan. De snelle mens heeft er een taak bij. Het
pakket dat me vriendelijk verkocht wordt voor mijn kleine Nokia klassieker, blijkt later alleen in het VK te werken (had nog specifiek naar meer gevraagd). Hull ben ik allang voorbij als ik het merk. Reclameren kan niet meer. Dat betekent weer een keer op zoek naar belminuten.

O ja de camping Green Springs in Pilley vond ik doordat iemand zo vriendelijk was eerst een kennis te bellen en daarna op zijn smartphone op te zoeken hoe ik daar zou kunnen komen.

Andere fietsvakantie juni 2017 blogs:


Geen opmerkingen: