woensdag 23 augustus 2017

Hielspoor






Rare dag. Emailprogramma kreeg een aanpassing. Daarna werkte het niet meer. Duurde even voor ik het weer aan de praat had. Van lezen - los van wat ik routinematig iedere dag verwerk - is vandaag niets gekomen.

Eten koken en naar het strand. Dat blijf ik doen op woensdag. Iets moet de klomp pijn in mijn lijf compenseren. Het doortrappen en zeewater doen dat. Houd ik mezelf voor. Hoewel met mijn hielspoor kom ik amper het duin over.
 
Moet nog regelmatig aan een opmerking van een oude oom van eerder deze maand denken: 'Op je uithoudingsvermogen' op bezoek zijn. Hij bracht het met veel humor. Maar het betekent dat zo'n bezoek zich wreekt de volgende dagen. Niet meer op bezoek  of geen risico's meer nemen doet dat ook: dan blijf je alleen.  
 
Alleen trap ik, maar dan vind ik het meestal niet erg. De schoonheid delen zou soms fijn zijn, maar steeds blijkt dat mijn schoonheidsgevoel lang niet altijd dat van de ander is. Vandaag zag ik heel veel fietsen bij het duin. Kortom prachtig weer waar mensen van kwamen genieten.



Iedere woensdagmiddag fiets ik naar het strand, neem een duik en fiets weer terug. Op Facebook plaats ik later vrijwel altijd een aantal foto's. Eén daarvan plaats ik hier.

Geen opmerkingen: