woensdag 10 juli 2019

Verjaardag



Voel je wat bij je verjaardag, werd me vanmorgen gevraagd. Het is weer een jaar erbij en we meten de tijd in jaren, antwoordde ik. Verder veranderd er natuurlijk weinig, je wordt op je verjaardag evenveel ouder dan op andere dagen. Toch is het weer een afgemeten stap verder.

Kreeg vandaag een kado van zoon en van moeder. dat tweede mag ik nog invullen. Op de LP van zoon de prettige muziek van Kate Tempest die zingt dat “When people are Lost they need people To join.”




Het weer is er voor slakken, met en zonder huisje, voor mensen in blik en vreemde snuiters op de fiets. 
 
Als de spoorweg sluit, gaat in mijn fietstas mijn GSM, al voor de tweede keer. Ik pak hem kletsnat op. “Het hoeft niet lang te duren,” zegt de andere kant, gefeliciteerd, oom.” De bomen gaan weer open en ik fiets door.











Iedere woensdagmiddag fiets ik naar het strand, neem een duik en fiets weer terug. Op Facebook plaats ik later vrijwel altijd een aantal foto's. Eén of meer daarvan plaats ik hier.

Geen opmerkingen: