zaterdag 15 juni 2019

Dag 3 – Houyet → Montmedy

Politiek hoort ook bij vakantie, schreef ik de eerste dag. Maar vandaag zag ik alleen mooie romantische landschappen, kleine riviertjes, zingende vogels, vlinders, klom en telde de kilometers.

Vandaag brak mijn schoen. Had ik opeens een flapper aan mijn slipper. Lopen kon je er niet meer mee, maar fietsen gelukkig nog wel. Nadat ik nieuwe schoenen had gekocht wilde mijn telefoon niet meer functioneren. Even dacht ik het maar op te geven en ik reed al weer naar beneden op dat steile klimmetje bij Florenville, maar draaide daar om (waarom een klim maar één keer doen als twee keer ook kan) en zocht een handige telefoonverkoper en die was er, kosten € 0.

Het regelen van je zaakjes maakt het fietsen en onderweg zijn zo mooi. Niet dat een grote basiliek, zoals die in Avioth ook opvalt of het arsenaal van Montmedy op een berg.

Dag 1 – Eindhoven → Tienen
dag-2-tienen-houyet

dag-4-montmedy-mandres-aux-quatre-tours
dag-5-mandres-aux-quatre-tours-humes
dag-6-humes-corberon
dag-7-corberon-collonge
dag-8-collonge-troyes
dag-9-troyes-amsterdam






Geen opmerkingen: