donderdag 20 april 2017

Brediusbad bijna weer open



Helaas is het bad inmiddels onbetaalbaar duur geworden. Wie vormen in 2019 toch het Stadsbestuur?
Lekker, volgende week maandag gaat mijn buitenbad weer open. Ik ben benieuwd of je dit jaar wel kan betalen met een pinpas. Vorig jaar had men daar twee maanden voor nodig. Een seizoenabonnement kostte vorig jaar € 85,75 (de prijs voor 2017 kan ik niet vinden). Dat is een bedrag dat ik vrijwel nooit contant meedraag. Maar goed een gewaarschuwd mens telt voor tien.

Het blijft een fantastisch bad. Waar je heerlijk kan zwemmen. Voor de liefhebbers zelfs twee keer in de ochtend (di. & do. 07-10 uur) in je blootje. Ik weet nu al dat ik het helemaal niet fijn zal vinden als het bad op 3 september sluit (al houdt men de mogelijkheid open dat het dan bij mooi weer nog effies langer open zal zijn).

Geen opmerkingen: